Blog Zone

20.09.2023

KSeF – co warto o nim wiedzieć i jak się przygotować do jego wprowadzenia w naszych firmach.

Krajowy System e–Faktur to ogólnopolska platforma elektroniczna umożliwiająca wystawianie, przesyłanie i odbieranie faktur ustrukturyzowanych. Głównym

02.08.2023

Nowe pomysły Fiskusa przeciwko Przedsiębiorcom

Ministerstwo Finansów zaprasza wszystkich zainteresowanych do dyskusji, w sprawie projektu zmian w Ordynacji Podatkowej. Konsultacje

13.07.2023

Behawioralne listy z Urzędów Skarbowych do zarabiających „na czarno”

„Wiemy wszystko o Pana/Pani działalności, zachęcamy do zarejestrowania się jako przedsiębiorca i opłacenia podatku, czekamy

06.05.2023

Od podatków nie uciekniesz – jakie mamy formy opodatkowania?

Wprawdzie i podatki, i śmierć są nieuchronne, ale ta druga jest mniej dokuczliwa, bo nie

05.05.2023

Jak uciec przed ZUS-em?

Kto nie złorzeczył na ZUS choć raz w miesiącu? nie znamy takich Przedsiębiorców! Składki na

29.04.2023

W życiu pewne są tylko śmierć i podatki – jak wybrać formę opodatkowania?

Każdy podatek to ból i szczękanie zębami co miesiąc dla każdego Przedsiębiorcy. Doskonale rozumiemy ten

19.04.2023

Jak założyć własny biznes? Krok po kroku wyprowadzamy z mroku

Dzięki internetowi założenie firmy jest teraz dużo prostsze i szybsze niż kiedykolwiek wcześniej. Sprawdź, co

22.03.2023

ZUS-zmora. Jak płacić mniej, a może wcale?

Konieczność płacenia składek do ZUS oraz ich horrendalna wysokość najbardziej zniechęcają do uruchamiania własnego biznesu